dinsdag 18 januari 2011

Proberen kan geen kwaad!

Ben jij ook een echte haakSTER ? Dan is deze ontwerpwedstijd echt iets voor jou ! Ontwerp een amigurumi clowntje en wie weet wordt jouw ontwerp komend jaar verkocht via onze webshop ! Deze actie start op 1 januari 2011, de sluitingsdatum is 1 maart 2011. De ontwerper zal per verkocht patroontje een bedrag van € 2,50 ontvangen. De overige opbrengst zal worden gedoneerd aan Cliniclowns!!

Ik heb er even over moeten denken, want ik zie mezelf nog niet direct als patroonontwerpster maar proberen kan nooit geen kwaad dus... ik doe mee!!! Hopelijk komt er een mooi clowntje uit mijn haaknaald tevoorschijn. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen!


Voor wie meer wil weten over deze wedstrijd en zelf misschien ook wil meedoen, die kan terecht op volgende website: Echtstudio: Amigurumi design wedstrijd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten