donderdag 21 juli 2011

Eerste creatie met de naaimachine!

Hier ben ik weer! Goh, het is hier druk geweest met de jongste dochter die een urineweginfectie heeft gehad en met mijn hernia, waar ik al tal van onderzoeken voor heb moeten laten doen en er moeten er ook nog een paar komen... allemaal minder plezant en dus ook minder tijd om de bloggen maar daar komt terug verandering in, vanaf vandaag!

Een tweetal weken geleden waagde ik mij aan het maken van een haaknaaldenrol. Weet wel dat, hoewel ik voor mijn verjaardag een naaimachine kreeg, ik voor die bewuste haaknaaldenrol eigenlijk nog nooit met een naaimachine gewerkt had. Maar mij krijg je niet snel onder de indruk, dus we gingen er volledig voor! Zie hier het resultaat:



Niet slecht toch, al zeg ik het zelf! Iemand die al jaren naait, zal waarschijnlijk tal van foutjes zien, maar ik vind het zelf heel geslaagd voor de eerste moedige poging. Ik heb er sinds het nemen van de foto's wel nog een kleinigheidje aan veranderd. In plaats van de sluiting met klittenband heb ik een knoopje geplaatst, veel makkelijker en mooier.

Ondertussen heb ik ook nog een "book bag" gemaakt als verjaardagscadeau voor mijn mama, maar die foto's krijgen jullie pas te zien als ze de cadeau gehad heeft! Zij leest mijn blog namelijk ook. :-D
Dus nog een paar dagen wachten, ze verjaart de 24ste. Alvast tot dan!!!

5 opmerkingen:

  1. Nou, dat heb je super mooi gemaakt!
    Heel veel sterkte met al die lichamelijke ongenoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel goed uit! En maak je geen zorgen om die foutjes, veel mensen die niet kunnen naaien zullen jaloers zijn op je creatie. Ik wens jou en je dochter veel sterkte/beterschap toe.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Sarah! En leuke stofjes heb je gebruikt. Als ik ooit een naaimachine heb, wil ik dat ook als eerste maken.

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi geworden Sarah,
    en beterschap voor je meiske en jouwzelf ook uiteraard...

    BeantwoordenVerwijderen