vrijdag 20 februari 2015

Een aapje voor mijn kleine meid - A monkey for my little girl

Een tijdje geleden postte ik al de prinses die ik voor mijn oudste dochter had gemaakt. Nu is het tijd om een andere creatie te showen, namelijk het aapje dat ik haakte op vraag van mijn jongste dochter. Eigenlijk past het wel bij haar, een aapje voor mijn aapje. En... Ze vindt hem geweldig!

A few weeks ago, I blogged about the princess I made for my oldest daughter. Now it's time to show you another creation, the little monkey I made for my youngest daughter. Quite fitting: a monkey for my little monkey. And she's loving him!

 

3 opmerkingen:

  1. wie zou er nu niet weg zijn van dit schitterende aapje! fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een schatjes, ze passen perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief aapje! (Ook het knuffeltje hoor :D)
    Het is best een groot geworden!
    Liefs Julie

    BeantwoordenVerwijderen