zondag 8 mei 2016

Mama!

Vandaag is het Moederdag! De ideale dag om jullie te laten zien wat ik een tijdje geleden voor mijn mama haakte. Ze was al lang op zoek naar een krukje om gezellig de benen op te laten rusten en op Instagram kwam ik een superleuk exemplaar tegen. Het enige wat ik nodig had, buiten een mooie kleur wol, was het bekende krukje van de Action. Zo gezegd, zo gedaan! Wat vinden jullie van het resultaat?

Today is Mothersday! The perfect day to show you the creation I made for my mam a few weeks ago. She had been searching for a handy little stool to rest her legs and I found the perfect one on Instagram. The only thing needed, besides yarn in a beautiful colour, was the famous stool from the store Action. It was a nice project and I love the result! What do you think?

 
 

Ik werkte het krukje af met mijn eigen knoop. Het maakt het helemaal af. Ik kon niet blijer zijn met het resultaat. 
Mijn mama was er ook heel erg blij mee!

I put my own button on the stool to make it totally awesome. I could not be happier with the result.
My mam really liked the stool so mission accomplished!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten