dinsdag 9 november 2010

Een geslaagde trip naar de handwerkzaak!

Zoals gisteren gezegd ben ik vandaag met mijn moeder naar 2 handwerkwinkels geweest en zoals gewoonlijk draait dat weer uit op superveel ideëen en plannen voor de komende weken en maanden.

Via de site van Hoooked kwam ik erachter dat in Houthalen een winkel ligt die Zpaghetti invoerd en zo zijn er nog niet veel in België precies dus des te meer een reden om daar eens naar toe te gaan. En natuurlijk kom je dan naar huis met 2 bollen garen en veel ambitie. :) Ik wil er een mand mee maken waar ik al mijn haakgaren en -materiaal in kan bewaren want nu ligt alles een beetje verspreid over het huis.

Vervolgens gingen we naar mijn -ondertussen vaste- handwerkwinkel in Hasselt voor een voorraadje Catania en daar vond ik het volgende:

een kruissteekpatronenboekje van Hello Kitty! Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen want daar is onze oudste dochter zot van. Ik zie mij dus al de komende tijd overal Hello Kitties op borduren.

Als ik dat dus toevoeg aan mijn lijstje met plannen, moet ik tot de conclusie komen dat er te weinig uren in een dag zitten... of wel dat ik gewoon niet zoveel hooi op mijn vork moet nemen, dat laat ik in het midden.  :)

Maar zoals gezegd, een geslaagde trip naar de handwerkzaak! Ben echt superblij met dat boekje... nu nog zo eentje vinden met amigurumis van Hello Kitty... de zoektocht gaat verder!

1 opmerking:

  1. Stuur me even een emailtje, dan heb ik een paar links voor je voor Hello Kirry ami's :)

    BeantwoordenVerwijderen