donderdag 27 januari 2011

Mijn eerste swap: het resultaat!

Zoals ik een tijdje geleden al meldde, deed ik mee aan de januari-swap van het amigurumi-en-haakforum. Het pakketje dat ik van Veerle kreeg, was super en nu dat mijn partner ook mijn pakketje ontvangen heeft, kan ik eindelijk ook die foto's posten. Het pakket moest afgestemd zijn op onze swappartner en Zohra houdt van konijntjes, groen en blauw. Aan de foto's kan je zien dat ik dat heel letterlijk genomen heb!

 Het hele pakketje: iets lekkers, vilt en Catania in groen en blauw, oogjes, neusjes, blauwe pailletjes, heel veel lintjes in groen en blauw, het patroon van de paashaas van Koekeridoo en een leuk spiegeltje.

 De ami: een lief schattig konijntje

Het cadeautje: een button met spiegeltje.

Zohra was heel blij met haar pakketje, ik dus ook want ik moet toegeven dat ik wel zenuwachtig was! Maar mijn eerste swap is dus geslaagd. Op naar de volgende!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten