vrijdag 14 januari 2011

Wauw! Dankjewel Emyhtana!

Wauw, dit is echt het mooiste swappakketje dat ik ooit gezien heb! Ik ben mijn swappartner Emyhtana dan ook heel erg dankbaar voor dit super pakket!!!


 
De ami is zoooooooo schattig en alles in het blauw!!! Gewoonweg perfect voor mij! En dan die leuke babysokjes die de mama van mijn swappartner gemaakt heeft voor onze jongste dochter! Ook zo schattig!!!

De hoeveelheid uitroeptekens verraadt waarschijnlijk wel hoe enthousiast ik ben! Ik ben dan ook superblij met dit pakketje! Ik hoop maar dat ik mijn swappartner ook zo blij kan maken met mijn pakketje. Het is af en gaat zo snel mogelijk de post op.

1 opmerking:

  1. Wat Leuk, ik kom allemaal op blogjes van forum leden :)
    Kom hier weer via, via, via terecht....
    Ja, ik zag de foto op het forum staan.
    Het is echt een Héél erg Leuk pakket!
    Ik doe ook mee, het is voor mij de 1e haak swap :)
    Vind het erg leuk om mee te doen en ook spannend....

    Ik ga nog even verder neuzen op je blog.

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen