donderdag 15 september 2011

De meeting! - deel 2 - Pakketje nummer 1

Zoals ik in de vorige post al vermeldde, werd ik zaterdag extra verwend! Ik kreeg namelijk niet 1, maar 2 swappakketjes! Het pakketje van de meeting en het pakketje dat ik nog te goed had van de brievenbus- swap waar ik een tijd geleden over berichtte.

Vandaag toon ik jullie de foto's van de brievenbusswap. Het was echt een pracht pakket, Lique had er echt tijd en moeite in gestoken. Nogmaals bedankt, meis, ik ben er nog altijd superblij mee.

 Totaal pakket: schattig uilenkoffertje (wat ik al heb moeten verstoppen voor mijn oudste dochter), een superschattig konijntje, keileuk bolletje wol, viltjes, lintjes, kraaltjes, knoopjes, bedeltjes, een geweldig stuk stof en een héél mooi patroon!
 Close-up van de bedeltjes, lintjes en knoopjes
 Close-up van de ami: is ie niet schattig!?
Close-up van het patroon, het garen en de snoepjes

Zoals je kan zien, ben ik echt wel verwend geweest. Het was echt zo'n pakket waar je blij van wordt.
Als ik het konijntje zie, begin ik spontaan te glimlachen, zo schattig is ie!

1 opmerking: