woensdag 2 januari 2013

Klik! - Click!

Hoi iedereen, nogmaals mijn allerbeste wensen voor 2013! Laat het een héél creatief jaar worden!

Zoals ik een tijdje geleden blogde, ben ik druk bezig met alle projecten 1 voor 1 af te werken. Hier zijn enkele foto's van een sleutelhanger die ik ontwierp voor de man van mijn collega. Ze wou hem verrassen met een originele sleutelhanger onder de kerstboom en origineel is hij wel want er is er zo maar 1tje gemaakt. Het is een eigen ontwerpje (beetje trots!).

Ook voor haar oudste zoon heb ik zelf iets ontworpen. Daar volgen ook snel de foto's van! Ik moet gewoon nog uitdokteren hoe ik die van mijn smartphone krijg... hi hi!



Hey everyone, once more all my best wishes for 2013! Lets make it a very creative year!

A while ago I mentioned that I was finishing up all my project 1 by 1. These are a few pictures of a little camera-key-chain that I designed for the husband of a colleague of mine. She wanted to surprise him with an original key-chain for Christmas and original he is for sure, there's only 1 for now. I designed it myself btw (me proud!)

I made something for her oldest son as well, I'll post the pictures as soon as I figure out how to get them of my smartphone... Ha ha!

1 opmerking:

  1. nou daar mag je ook trots op zijn vind ik ,hij ziet er heel 'echt" uit hoor, toppie,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen