maandag 14 januari 2013

Poppendekentjes - Doll Blankets

Hoi iedereen!

Mijn oudste dochter kreeg dit jaar een babypop van de goede Sint maar nu was Sinterklaas toch wel vergeten van een dekentje voor de baby te zorgen. Ja en baby moet toch ook warm kunnen slapen, hé mama!? En wat doe je dan als moeder? Je haakt een dekentje voor die arme baby. En dan haak je nog een kleinere versie want de knuffel van mijn jongste dochter had het ook koud! Arm konijn!

My oldest daughter received a baby doll from Sinterklaas (our version of Santa Claus) this year but the good man forgot to give us a blanket for the baby as well. The horror! Mam!!! Baby is getting cold and he needs a blanket to sleep!!! So what do you do then? You crochet a blanket for that poor baby and after that you crochet another one for the rabbit of my youngest daughter cause he is cold too! Poor little bunny!

Voor de rest is mijn lama eindelijk af! Straks eens een mooie foto trekken! Het was me een werk!

Well, my llama is finished! Just need to take a picture! He was a real challenge to make!

Tot snel!

Cu soon!

3 opmerkingen:

  1. Hè gelukkig dat pop en konijn het nu lekker warm hebben, ze liggen heerlijk tevreden te slapen.

    Ow, gaaf de lama! Die wil ik wel graag zien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, schattig! Je dochter (en pop en konijn) zullen wel heel blij zijn met deze leuke dekentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat je niet allemaal met restjes kan doen,leuk geworden!!

    groetjes mingle-manlge

    BeantwoordenVerwijderen