vrijdag 31 december 2010

Olé Ollie!

Ik ben een paar dagen geleden begonnen met Ollie te haken. Hij stond al zo lang op mijn to-do-lijstje dat het hoog tijd werd! Ik ben ondertussen al goed gevorderd, ik moet alleen nog zijn schild maken en hem in elkaar zetten. Vilt heb ik nog niet in huis maar dat kan ik er later altijd nog opzetten, misschien vind ik hem mooier zonder, we zullen wel zien.

Het is alleszins een plezier om te haken en met de patronen van Christel heb je altijd een mooi resultaat. Koosje, die ik een tijd geleden heb gemaakt, is thuis enorm in de smaak gevallen. Ons oudste dochter vindt het geweldig om hem kusjes te geven. Dus ik ben vrij zeker dat Ollie waarschijnlijk ook met heel veel enthousiasme en knuffels onthaald zal worden. Ik denk dat ik dat nu juist het leukste vind aan het zelf maken van knuffels en andere dingen... het feit dat iemand er enorm blij mee is!

Alvast een gelukkig Nieuwjaar voor iedereen! Feest goed en ik zie jullie terug in het nieuwe jaar met heel veel eigen creaties!

1 opmerking:

  1. Ollie vind ik zo schattig...
    Die zou ik ook wel graag willen haken nog....

    Christel haar patronen zijn erg fijn om te haken inderdaad. Heb een paar kooppatroontjes van haar.... Maar zit er aan te denken om de boekjes ook een keer aan te schaffen....
    Ollie staat in deel II, toch?

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen