woensdag 15 december 2010

Wat een leuke verrassing uit Japan!

Amai, wat kreeg ik me deze week toch een leuke verrassing met de post! Een collega van mijn vader is Japanse (ze woont en werkt in Japan) en ik had haar laatst eens gevraagd of zij soms aan boeken met Hello Kitty amigurumis kon geraken en ja hoor! Deze week kreeg ik een supergeweldig pakket met de post!


Ze heeft echt aan alles gedacht! Naast het boek heeft ze ook nog garen, vilt en een haaknaald meegestuurd én ze heeft enkele patronen vertaald om me op weg te helpen! Hoe super kan een mens zijn?! Ik ben haar enorm dankbaar voor dit zeer mooie cadeau en ga erg genieten van het maken van deze amis.

2 opmerkingen:

  1. Dat is echt leuk! Kerst valt vroeg dit jaar ;-) Benieuwd naar de eerste Hello Kitty ami!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg Leuk!
    heb wel meer van dat soort boekjes gezien met hele leuke patronen....
    Maar ja, dat vertalen ;)

    Ik wens jou in ieder geval Veel Haak Plezier!

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen