zaterdag 26 februari 2011

Can can sjaal af!

Joepie, mijn Can can sjaal is af! Ik ben er zo blij mee! Hij is lekker warm en zacht en best goed gelukt! Ik vind de kleuren super, compleet mijn ding. Ik heb nog een klein beetje garen over, misschien dat ik nog een korte kan maken voor mijn dochtertje, dan heeft ze dezelfde als mama!



Het was echt tof garen om mee te werken, een beetje wennen in het begin maar als je eenmaal vertrokken bent dan gaat het goed! Vandaag heb ik hem al meegenomen naar het werk om te showen, de reacties waren meer dan positief! Zeker een aanrader om te maken en voor diegenen die het zelf niet aandurven, die moeten maar eens lief mijn richting uit lachen... hihi

2 opmerkingen:

  1. origineel en mooi!!! (ik mail je binnenkort als dat goed is, ik ben bezig met een nieuw shawl-patroon, als je wil zou ik het fijn vinden als je dat wil testen voor me)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze toch die sjaals hè en zo lekker warm.... ik heb ze in alle kleuren, heb er deze winter zo maar even 38 gebreid.... ik heb zowel de Can can, de Triana, de Rizos en de Ondas van de Katia garens gebruikt.... heerlijk om te doen en als ik eenmaal met zoiets begin staan ze in een rij aan te schuiven.... de pennentjes hebben naarstig getikt ten huize Gerdje, dat kan ik je verzekeren!!!

    Leuke blog heb je Sarah.... ik ga je zeker blijven volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen