maandag 14 februari 2011

Druk bezig met 3 projecten!

Toch even een update want seffes gaan jullie nog denken dat ik niks aan het doen ben! :p
Ik ben momenteel eigenlijk met 3 dingen tegelijk bezig, wat eigenlijk niet slim is want niets vordert echt maar het is wel fijn om af te wisselen.

Het eerste project is een sjaal, gemaakt van Can Can garen van Rico. De bol ziet er zo uit, mijn kleurtjes zijn iets anders. Het is zo'n soort spinnenwebgaren dat een heel tof resultaat geeft. De sjaal vordert gestaag, er volgt zo snel mogelijk een foto!
Het tweede project is een deken/sprei bestaande uit allemaal kleine granny squares in 3 verschillende kleuren. Dit wordt een werk van lange adem. Het toffe is wel dat zo'n vierkantje snel af is en als je even iets anders wil doen dat geen enkel probleem is. Als ik aan 100 vierkantjes zit dan zal ik er eens een foto van trekken!

Het derde project is de brievenbusswap van het amigurumi en haakforum. Hier kan ik niet veel van zeggen, behalve dan dat hij bijna af is! Aangezien het eindresultaat door een brievenbussleuf moet passen, kan ik je vertellen dat het haakwerk best wel een gepriegel is geworden maar ik vind het resultaat super. Zo super zelfs dat ik het patroon ga uitschrijven. Foto's volgen als mijn partner het pakketje heeft gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten