donderdag 17 februari 2011

Mijn swap voor Zohra!

Ik kan met trots melden dat mijn swappartner Zohra haar pakketje ontvangen heeft en er hééééél blij mee was. Ik had me dan ook volledig uitgeleeft met een olifantenthema!

Totaal pakket: een latje, schriftje en decotape met olifantjes op, het patroontje van Roosje, 2 gehaakte olifantenbroches, een leuk olifantenstofje, lintjes en olifantenknoopjes en natuurlijk een mooi kaartje met olifantjes op!
 
Mijn mini-olifantenbroches, heel leuk om te maken en supersnel klaar, een patroontje dat ik zeker ga uitschrijven voor jullie!

Close-up van de cadeautjes: latje, schriftje en decotape.

Het olifantenstofje, de lintjes en de schattige knoopjes

Het was eigenlijk best nog grappig. Bedoeling was dat dit een brievenbusswap was, dus het pakketje moest in een doos die door een brievenbussleuf past, Zo gezegd, zo gedaan. Ik met die doos naar de post en daar zegt dat mens tegen mij: "sorry mevrouw, dat past niet door een brievenbus, dat is pakketpost!" Ik had het nochtans thuis geprobeerd en het paste perfect. Het was namelijk een doos die ik even eerder via de post had gekregen met een bestelling van mij in en toen paste die ook al door mijn brievenbus maar ik had geen zin om te discussiëren met dat mens dus heb ik het maar als pakketje verzonden. Zohra liet me weten dat ze de postbode had gevraagd om het te testen en ook bij haar paste de doos door de brievenbus, maar ja, wat doe je eraan!?

Maar ik ben dus superblij dat Zohra tevreden is met haar pakketje. Ze zei zelfs dat ze nog vaak met mij wil swappen dus dat is een teken dat ik goed bezig ben! Het was alleszins weer superleuk en spannend om te doen. Ik kijk alweer uit naar de volgende swap. Daar doe ik zeker weer aan mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten