donderdag 9 juni 2011

Vondst van het jaar!

Oh, soms kan je toch gewoon geluk hebben. Ik was deze week toevallig aan het neuzen op ebay en toen kwam ik een geweldig Hello Kitty amigurumiboek tegen!
 
Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen! Besteld en een paar dagen later al thuis (vanuit de USA - daar kan de Belgische post nog wat van leren!), ik was zo blij als een klein kind toen ik de brievenbus opendeed. Het voelde als mijn verjaardag, Sinterklaas en de Kerstman op dezelfde dag! Nog een paar extra fotootjes om jullie mee te laten genieten van die supermooie amis.
 
Geweldig toch, niet? Nog even een kleine update van het haakfront: vandaag legde ik laatste hand aan de zomer/zoetigheid-swap van het Amigurumi- en haakforum. Hopelijk is mijn swappartner er blij mee. Zodra het pakketje aangekomen is, krijgen jullie ook de fotootjes te zien. De helicopter van Annemarie Arts vordert gestaag, die hoop ik volgende week zeker af te hebben en  dan denk ik dat ik eens aan zo'n geweldige Hello Kitty ami begin!

2 opmerkingen:

  1. OOh, deze zien er inderdaad heel schattig uit. Ik denk dat mijn dochtertje dit wel heel leuk zou vinden. Maar voorlopig heb ik me nog niet op het Amigurumi toegelegd...misschien is dit het moment.

    Groetjes,
    Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh, heb jij geluk zeg zo'n leuk boek vinden, ben zelfs een beetje jaloers, hihi. Veel plezier ermee. Alleen dat chinees dat houdt me wel een beetje tegen.

    BeantwoordenVerwijderen