dinsdag 28 juni 2011

Zomerswap!

Oh wat ben ik weer verwend geweest! Zo'n leuk swappakketje ontvangen, een paar dagen voor mijn verjaardag, ik werd er bijna euforisch van! Maar geef toe: als je zo'n pakketje open doet, dan word je toch gewoon blij en goedgezind! Essiepessie heeft me echt verwend!
 Een prachtig kaartje en heel veel pakjes! Petje af voor het inpakwerk! Ga ik volgende ook doen, is zo leuk om uit te pakken!
 Totaalpakket: Een schattige kreeft (mijn sterrenbeeld) en vis, 2 bolletjes Catania, een superleuk patroon van AmigurumiParadise (wat ik nog niet had en waar ik dus superblij mee ben, haar patronen zijn echt geweldig!), een hele mooie en lekker ruikende kaars, 2 dove productjes, drop en pimpspulletjes.
 Close-up van de kaars, het kaartje en de 2 schattige ami's
Close-up van de pimpspulletjes, de katoen en de drop (die spoorloos verdwenen is, moet nog uitvissen wie daar mee is gaan lopen!)

Bedankt Essiepessie voor deze geweldige swap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten