maandag 7 november 2011

Twee nieuwe ontwerpen: Patch en Whiskers!

Deze twee schatjes zijn eigenlijk al een hele tijd af maar ik vond vandaag pas de tijd om er fotootjes van te trekken en om toch al het patroon van Patch uit te schrijven. Het patroon van Whiskers volgt morgen. Ze zijn ongeveer 11cm groot. Ik heb ze speciaal niet te groot gemaakt zodat ze snel eens tussendoor gehaakt kunnen worden. Niet alle projecten moeten grote projecten zijn.

 Patch, de kleine hond.
 Whiskers, de ondeugende kat.
Het schattige duo!

Ik heb lang getwijfeld of ze beiden wel goed genoeg waren om er een echt patroon van uit te schrijven maar men heeft mij thuis duidelijk gemaakt dat ik niet zo kritisch moet zijn op mijn eigen werk en dat Patch en Whiskers héél goed gelukt zijn. Dus dan luisteren we daar maar naar, hé!

Beide patronen worden nog geproefhaakt en daarna zullen ze te koop worden aangeboden in mijn Etsy-shop: SarahsCreacorner.

Ondertussen zijn ook de kerststalfiguurtjes en de sjaal voor mijn dochter af en ben ik al druk bezig met de swap voor Anne. Er volgen dus héél snel nog meer foto's! Tot gauw!

1 opmerking:

  1. Ow Sarah, wat een super leuk duo heb je gemaakt! Helemaal goed!
    Ik ben benieuwd naar de rest wat je gemaakt hebt. Leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen