donderdag 1 maart 2012

Willem Wasbeer

Hoi iedereen,

het was hier weer een beetje windstil maar wat wil je als je in 3 weken tijd 2-maal buikgriep en 1-maal echte griep te verwerken krijgt... wel, veel zin om te slapen en weinig zin om ook maar iets anders nuttigs te doen, dat kan ik je alvast vertellen. Maar toch ben ik erin geslaagd om iets uit mijn haaknaald te toveren! Willem Wasbeer naar een patroontje van Christel Krukkert.



Is het geen schatje!? Hij kijkt zo aandoenlijk, je moet hem gewoon knuffelen! Hij was erg leuk om te maken, zeker een aanrader voor wie even niet weet wat maken.

Ondertussen ben ik nog met een aantal andere dingen bezig, waaronder een verrassing voor een vriendin die onlangs bevallen is (en waar we nog niet geraakt zijn met alle ziektes hier in huis, schandalig gewoon, maar we kunnen toch moeilijk het kleine wonder aan vieze boze kiemen blootstellen) en een lampenkapje voor mijn mama. Dus jullie horen het, we zijn druk druk druk bezig. Dus snel op naar de volgende post! Groetjes en tot gauw!

1 opmerking:

  1. Ja, dat is zeker een schatje!!!!!!
    Hopelijk zijn jullie nu allemaal uit de lappenmand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen