maandag 16 mei 2011

Meeting Amigurumi- en haakforum: verslag deel 1

Op 15 mei was het eindelijk zo ver, de lang verwachte meeting in het zuiden van het Amigurumi- en haakforum. De komende dagen ga ik telkens een kort verslagje posten van die toffe dag.

Misschien eerst de swap laten zien die ik maakte voor de meeting. We hadden samen besloten om rond het thema zomer te werken. Best wel spannend omdat we compleet niet wisten voor wie het pakket ging zijn en dat maakte het met momenten ook wel wat moeilijker maar het is gelukt!


Dit zijn de foto's van mijn creatie. Ik dacht namelijk zomer = zon en zee. Alé, zon als we een beetje geluk hebben dan toch... en zo kwam ik bij het volgende: geel = kleur van de zon en blauw = kleur van de zee met dus het garen, de lintjes en het vilt in die kleuren en dan een kleine schattige zeemeermin die het gezellig wonen vindt in de zee. Het patroontje dat ik erbij deed is Mere, the little Mermaid van Owlishly. Oh ja, en de zeevruchten niet vergeten, de lekkerste chocolade komt uit de zee... lol.

Uiteindelijk kwam mijn pakketje bij Mazzeltje/Chantel terecht en ik hoop dat ik haar er blij mee heb kunnen maken. Eén ding is zeker: ze heeft graag belgische pralines dus die zeevruchten kunnen al niet mis zijn!

Morgen volgt er een post met het verslag van de meeting zelf en wat foto's van het geweldige pakketje dat ik gekregen heb en overmorgen dan een post met het gezamenlijke haakproject van die dag en de bijhorende foto's. Hopelijk is mijn creatie tegen dan ook volledig af!

1 opmerking: