maandag 23 januari 2012

San Francisco tasje!

Een dagje of twee later dan beloofd, de foto's van ons gemeenschappelijk project op de meeting! We hadden samen besloten om het San Francisco tasje van VendulkaM te maken. Het lijkt veel werk maar dat valt eigenlijk héél goed mee en het is superleuk om te maken. Ik heb het niet verder gepimpt met kraaltjes en lintjes omdat dat toch nog gevaarlijk is met 2 kleine kinderen. Mijn oudste dochter (bijna 3 jaar) gaat er ondanks dat héél blij mee zijn en binnenkort maak ik er ook nog eentje voor mijn jongste dochter (bijna 15 maanden) maar die heeft daar nu nog niet zoveel aan.


Ik vond het wel enorm moeilijk om kleuren te kiezen voor dit project maar achteraf vind ik dat mijn kleurkeuze héél goed is meegevallen. Het moet niet altijd roze zijn... of wel?

Ondertussen is mijn Flower girl ook al goed gevorderd dus daar kunnen jullie ook snel foto's van verwachten en dan eens nadenken over het volgende project!

2 opmerkingen:

  1. Superleuk! Dit patroontje is echt mijn favoriet!! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk tasje heb je gemaakt.. je kleurkeuze is hééél geslaagd!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen