maandag 16 januari 2012

Verslag meeting Amigurumi- en haakforum! - deel 1

Ik had gisteren weer een supergezellige dag met de meiden van het Amigurumi- en haakforum. We hadden alle5 weer weken lopen uitkijken naar deze dag en het was het wachten meer dan waard. Het was héél gezellig bij Tel thuis en we hebben weer zitten kletsen dat het niet mooi was! Ook langs deze weg ga ik de dames nog eens bedanken voor de leuke dag!!! Jullie zijn super!

Op een meeting wordt er meestal ook geswapped en dat was nu niet anders. We hadden het wel anders aangepakt deze keer. In plaats van 1 pakketje voor 1 persoon, hadden we nu besloten om voor iedereen een pakketje te maken. Zalig gewoon: vier pakketjes schenken en 4 pakketjes krijgen... het was net Sinterklaas!

Vandaag laat ik jullie de foto's zien van 2 van de pakketjes en de rest van de foto's volgt dan morgen en overmorgen, dan hebben jullie ook iets om vol spanning naar uit te kijken... hi hi.

 De ami van Meta: een schattig vogeltje met een mandje, is supertof om een leuk plantje in te zetten!
 Het bolletje wol, de pimpspulletjes en een leuk theelichthoudertje 
(de lila pauzes hebben de foto niet meer gehaald...)
Pakketje van Lique: supertof bloemetje (vind hem zo snoezig!), 2 leuke theelichthouders, bolletjes wol, pimpspulletjes en 1 leuke button en 1 spiegeltje!

Geef toe! Pure verwennerij toch!? Morgen volgen de foto's van de pakketjes van Tel en Anne en overmorgen zal ik showen wat ik in elkaar gestoken had voor de dames. Tot morgen!!!

1 opmerking:

  1. Ziet er allemaal super uit! Echt een 'sinterklaasgevoel' volgens mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen